volunteering bij" los perros" in cuenca - Reisverslagen van anita willemse - WaarBenJij.nu volunteering bij" los perros" in cuenca - Reisverslagen van anita willemse - WaarBenJij.nu

volunteering bij" los perros" in cuenca

Omdat ik mede vanwege mijn leeftijd tegenwoordig heel wat vrije dagen heb leek het me al langere tijd een goed idee deze vrije tijd een keer te besteden aan het helpen van 3 vrijwilligers in Spanje met de verzorging van tientallen honden die hun leven slijten in een opvangcentrum voor gevonden en of afgedankte honden.
Ik denk dat dit me meer voldoening zal geven dan het deelnemen aan een of andere groeps- of singlereis. Ik zou natuurlijk ook in Afrika als vrijwilliger in een ziekenhuis op de OK kunnen gaan werken maar op deze wereld krijgen mensen in het algemeen meer mededogen en aandacht dan dieren die vaak verschoppelingen zijn terwijl ze heel wat trouwer en eerlijker zijn dan het gros van de mensen.Ik besteed dus liever mijn vrije tijd aan dieren dan aan mensen.

Recente Reisverslagen:

03 November 2012

de laatste dagen

01 November 2012

dode hond en pup naar opvang

31 Oktober 2012

email notificaties komen niet aan,nieuwe verslagen

31 Oktober 2012

hulpgoederen

30 Oktober 2012

hondenvervoer
anita

Actief sinds 25 Mei 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 42429

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 14 Juli 2012

volunteering bij" los perros" in cuenca

Landen bezocht: