brief van miranda over kleine puppies - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van anita willemse - WaarBenJij.nu brief van miranda over kleine puppies - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van anita willemse - WaarBenJij.nu

brief van miranda over kleine puppies

Blijf op de hoogte en volg anita

23 Oktober 2012 | Nederland, Vlaardingen

Van: Miranda van Blitterswijk

Deze brief kreeg ik vanochtend van Miranda de tussenpersoon van Cuenca in Spanje:

hoi anita,

ik denk dat het niet gaat lukken met de grote honden per vlucht.. het zijn toevallig moeilijke tijden dat jij
en claudia aankomen, midden in de spits.. en die vrouw moet van rotterdam komen.. dus dat is echt flink in de file
heen en terug.

Wil je eens rondvragen of mensen een pup willen adopteren, want er zitten er nog
zo n 10 die helemaal reisklaar zijn of gemaakt kunnen worden, wellicht dat jij en claudia ook nog wat pups mee zouden
kunnen nemen..maar ja, voor wie dan he! het is zo treurig die achter te laten eignelijk... de volgende transporten zijn
dan weer pas over 8 weken!! ik denk dat je voor pups in nederland altijd wel iemand vind, zou je eens kunnen vragen
in je vriendenkring, al is het maar voor opvang tot er iemand wil adopteren ? wat vind jij ? wat je toen met die katjes
hebt gedaan eigenlijk, maar dan voor kleine pups.. als er een adoptant is, kan dat denk ik wel via rescani.. of zelfs
denk ik via daphne..

groetjes
miranda

Zouden jullie met je hand over je hart willen strijken en een klein pupje op willen vangen. Hij wordt dan via verschillende stichtingen gepromoot en op de site gezet en zal die echt snel worden geadopteerd. In spanje hebben de kleintjes geen kansen. Ze zullen dood gaan of mishandeld of opgehangen worden dus jullie kunnen een jong leventje redden!!!!