dode hond en pup naar opvang - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van anita willemse - WaarBenJij.nu dode hond en pup naar opvang - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van anita willemse - WaarBenJij.nu

dode hond en pup naar opvang

Blijf op de hoogte en volg anita

01 November 2012 | Ecuador, Cuenca

De dag begon niet als iedere andere dag nee de dag begon met een doodgebeten hond. Het moet een verschrikkelijk tafereel zijn geweest vannacht , niemand aanwezig en een dier dat werd vermoord horribel ...
Wat zo'n dier moet hebben meegemaakt in zijn doodsnood daar kunnen we ons geen voorstelling van maken.
Toen de dag op gang kwam werden de dames actief en ging puppie rescue definitief de keuzes maken voor de pups die mee naar België gaan.
Sylvia had een leuk hondje uitgezocht voor een kennis maar toen hij gechipt moest worden bleek dat hij precies wist wat er zou gebeuren en beet Pedro diep in zijn hand.
Dit had hij nog nooit eerder gedaan maar het zien van de prik en de chipinjector waren genoeg om in woede te ontsteken.
Sylvia had het er heel moeilijk mee want zij had bewust voor dit ding gekozen en nu moest ze vaststellen dat deze niet bij kids kan.
Nu moet hij hier blijven en krijgt niet het leven waar sylvia voor hem van gedroomd had.
Ik heb de hele middag met de dames op afstand overleg gevoerd over foto's , films en andere belangrijke dingen.
Daarnaast heb ik de zes mini hondjes regelmatig melk gegeven met eenspuitje. Wat een lief gevoel die kleine schatjes in je armen en min of meer aan de borst LOL
Helaas gaat een slecht werd steeds
passiever en ging minder drinken.
Zal
Er morgen misschien niet meer er zijn.....
Sandra heeft het voor elkaar gekregen vandaag dat heel de depressieve box 20 wordt leeg gehaald ...... Hoe krijgt ze het allemaal voor elkaar ze moet
wel Veel heel lieve donateurs hebben die echt een hart voor dieren hebben. Zo knap dat sponsors zo betrokken kunnen zijn zonder dit hier zelf aan den lijve te hebben ondervonden.
Fantastisch en je ziet op fb dat Mavi loopt, dat Lano fris uit de oogjes kijkt , recht op de achterpootjes staat en weer stilletjes hoopt dat er een lief baasje zich ooit voor hem meldt.
Hierbij ook een pluim voor maria angela die zo lief de zwakke honden bij zich neemt!

Gelukkig was het heerlijk weer en
is het ook fijn om frisse lucht in te
Ademen.Zeker ook omdat we nog een kleine pup naar iemand moesten brengen die de opvang voor dit dier op
zich neemt.

• 01 November 2012 - 21:02

Ariadne:

Ai ai. Wat een ellende weer. En wat kan ik me Sylvia haar gevoel voorstellen. Wat een teleurstelling. Fijn dat er weer hondjes daar weggehaald worden!