dierenartsen - Reisverslag uit Arcas, Spanje van anita willemse - WaarBenJij.nu dierenartsen - Reisverslag uit Arcas, Spanje van anita willemse - WaarBenJij.nu

dierenartsen

Door: anita

Blijf op de hoogte en volg anita

12 Juli 2012 | Spanje, Arcas

na 2 weken en hartverscheurende taferelen moet mij nog iets van het hart. bestaan er eigenlijk ook dierenartsen die echt van dieren houden en actief dieren willen redden? Ik heb er zo mijn twijfels bij toen ik vernam dat Nederlande dierenartsen wel naar buitenlandse asielen willen maar uitsluitend om hun vaardigheden ten aanzien van hun chirurgische technieken te verbeteren. met andere woorden zieke dieren behandelen nee dank je , castreren en steriliseren hoe nodig en fijn dat ze het komen dien alle waardering laat daar geen misverstand over zijn ... ja graag. mijn eigen grootvader was dierenarts en hanteerde tarieven evenredig aan de waarde van het vervoermiddel waarmee het dier naar de praktijk werd gebracht. het ging hem om het redden en beter maken van dieren. is dat nog altijd de doelstelling of slaat in dit vakgebied ook steeds meer het egoisme en graaien toe? Als jullie hier ook 14 dagen zijn geweest mag je kritiek hebben op dit stukje want het klinkt erg cynisch maar veroordeel me niet voor hier 2 weken te hebben gewerkt svp

  • 12 Juli 2012 - 08:54

    Marian De Waard:

    nee ik denk niet dat die dierenartsen nog bestaan, zowel dan bewijs het tegendeel maar. Ik denk dat ze allemaal bezig zijn om zo snel mogelijk geld te verdienen. Ik snap dat de opleiding duur is en je een boterham wilt verdienen maar waarom mag er geen pindakaas op dat brood maar moet het perse rosbief ofzo zijn?
    Kennen jullie mailadressen van dierenartsen? Mail ze dit dan maar door.

  • 12 Juli 2012 - 11:57

    Ariadne:

    Er zullen er zijn. Maar ben ook bang dat het er niet veel zijn!! Ik veroordeel je zeker niet. Ik snap het helemaal. De beesten zouden er zo enorm mee geholpen zijn, als dierenartsen daar eens wat vrijwillerswerk kwamen doen.

  • 12 Juli 2012 - 12:30

    Els Van Loock:

    goh meid de dieren maar ook wij gaan u missen ,,kijk er elke dag naar uit ,,hoop dat je er nog eens naar toe kan om te helpen ,,,,doeiiiiii

  • 12 Juli 2012 - 15:54

    Monique:

    Gelukkig wel hoor. WIj hebben in Bemmel een super goede dierenartsenpraktijk waar alle medewerkers heel veel hart voor dieren hebben. Mijn honden vertrouw ik aan hun toe en gister had ik een jong bijna levenloos katje gevonden en ondanks dat het zo zwak was en al zo onderkoeld dat er geen temperatuur meer te meten was hebben ze nog gedaan wat ze konden. Helaas werd het toch een spuitje maar ook voor de medewerkers was dit moeilijk. Dus zoek je een liefdevolle dierenarts kom naar Bemmel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

anita

Actief sinds 25 Mei 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 42444

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 14 Juli 2012

volunteering bij" los perros" in cuenca

Landen bezocht: