poesjes dood - Reisverslag uit Madrid, Spanje van anita willemse - WaarBenJij.nu poesjes dood - Reisverslag uit Madrid, Spanje van anita willemse - WaarBenJij.nu

poesjes dood

Door: anita

Blijf op de hoogte en volg anita

22 Juli 2012 | Spanje, Madrid

De poesjes die ik achter heb gelaten zijn allebei dood; ze waren ontsnapt uit het hete hok en de een is doodgebeten door een galgo en de ander is uit angst en nood onder de port o cabin gevlucht en daar gestorven. Dood en verderf heerst hoogtij

• 22 Juli 2012 - 18:48

Arleen:

Ach Goss, wat vreselijk zeg. Sterkte!!

• 22 Juli 2012 - 18:51

Anita:

je doet altijd te weinig; altijd spookt het door je hoofd; had ik dit of had ik dat maar gedaan en dan doe je nog te weinig. Ik weet er zijn drie levens gered maar twee prachtige jonge levens zijn te vroeg wreed afgebroken. shit!!!!!!!

• 22 Juli 2012 - 18:54

Anita:

German die wij dachten gered te hebben de hond die we water en twee keer een injectie hebben gegeven is ook dood.
    Hij schijnt een geperforeerde slokdarm te hebben gehad en heeft nog dagen geleden en geleden.
    De witte hond die zo werd aangevallen door een boxgenoot met die bebloede oren weten jullie de foto nog? daarvan weet niemand de naam en niemand weet of die die nog leeft of hoe die er aan toe is. Zal dus ook wel dood zijn .... ik zei het al een eindstation voor het gros van de dieren like bergen belsen

• 22 Juli 2012 - 20:13

Claudia:

Afschuwelijk!
    Ik kan die naamloze hond ook niet uit mijn hoofd krijgen. Nu jij er bent geweest en ik gelezen heb hoe het daar aan toe gaat weet ik zeker dat dit een van de vele hellen voor honden is!!!

• 22 Juli 2012 - 20:18

Ariadne:

Vreselijk. Zo erg toch!! Geen woorden voor....

• 22 Juli 2012 - 20:20

Ariadne:

Hoe kan dat nu, dat ze niet weten hoe met die hond is?? Jeetje, echt te triest voor woorden wat ze daar allemaal moeten meemaken

• 22 Juli 2012 - 21:04

Marian De Waard:

wat vreselijk en helaas zullen het niet de laatste dieren zijn die sterven. Soms zou je willen dat ze gewoon op straat konden blijven lopen, hebben ze misschien een betere kans. Maar ja...een thuis vinden ze dan ook nooit.
    Wat het meest ergerlijk is, is dat overheid en gemeentes het niets boeit en er dus geen regelgeving komt en er dus weinig tot niets gaat veranderen. Maar Anita....je blijft voor mij een kei.

• 22 Juli 2012 - 21:57

Ildiko:

als je hulp nodig hebt hoor ik het wel
    wij van galgovrienden hebben een poos geleden heeeeeeeel veel voer meegegeven voor cuensa we zijn weer voer aan het sparen
    maar wat ik allemaal lees is het daar erbarmelijk voor de honden zou het zelf graag willen zien daar en helpen

• 22 Juli 2012 - 22:41

beste ildiko

iedere hulp is welkom maar vooral in de vorm van menskracht. wat zouden we een boel opschieten als we bv een pool hadden en er iedere maand 2 mensen 10 dagen naar cuenca zouden gaan. ik heb al ergens geschreven wat er moet gebeuren vooral: reparaties ( die worden niet uitgevoerd dus alles verpaupert als het ware als je niks repareert)
    stopcontacten, deurknoppen ,glas in container ,wieltjes waarover staaldraad loopt om de hokken in tweeen te kunnen delen , inferieure slangen waarmee wordt achoongespoten, kapotte reisbenches, kapot afscheidingshek wAr de honden hun kop onder door steken en vervolgens bijna stikken, hekken die geen hekken zijn maar pallets op zijn kant die steeds omvallen en ijzeren hekken die niet vastzitten en dan nog het gebrek aan een ruimte ingericht om de honden af en toe war ruimte te gunnen en wat te kunnen bewegen ze zijn bij na te zwak om een srukje re lopen de achterhand heeft nauwelijks spier . en dat voor prachtige lieve honden die eigenlijk al lang totaal gek hadden moeten worden van de stess in die hokken. wat een bijzondere dieren dat als je dan een keer per jaar een stukje met ze loopt ze zich liefdevol tegen je aan vleien. je kan het eigenlijk niet geloven ieder mens was al totaal
    psychotisch geworden. nooit uit je stinkhok dag in dag uit week in week uit jaar in jaar uit en dan nog lief tegen mensen blijven die je dat aandoen. is dat niet iets waar je verstand nog bij kan?
    als mensen willen gaan helpen met technische hulp of met hulp aan de dieren vacht verzorgen wat niemand ooit doet of alleen maar lopen en kroelen laten we dan de koppen bij elkaar steken en een plan maken

• 22 Juli 2012 - 23:25

Marijke Meijer:

O wat een triest bericht!
    Ik voel met je mee.Je zou er depri van worden.Sterkte Anita.

• 01 September 2012 - 16:52

Margriet:

O jee wat vreselijk ook om dit te lezen , laat staan het mee maken
    wat erg allemaal ,

heel veel sterkte , ermee .