we gaan weer - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van anita willemse - WaarBenJij.nu we gaan weer - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van anita willemse - WaarBenJij.nu

we gaan weer

Door: anita willemse

Blijf op de hoogte en volg anita

29 September 2012 | Nederland, Vlaardingen

Lieve waarbenjijnu vrienden, ik hoop dat jullie nog niet afgemeld zijn voor mijn log want hier komt een vervolg.
Het schijnt nu zo erg in Cuenca te zijn dat het maar goed ik dat ik al een voorproefje heb gehad van de zomer want zoals je weet was ik al danig geschokt door de onmenselijke behandeling van de honden en hondjes in spanje.
3 dames of meiden zoals ik ze liever noem besloten naar Cuenca te gaan en ik heb me maar bij hen aangesloten waar zij weer blij mee waren en ik ook.
Alleen zou ik er nooit naar toe gaan maar dit is een mooie gelegenheid om mij weer te wijden aan de arme stakkers achter de tralies. veel heel veel honden zullen in de tijd tussen mijn 2 verblijven niet anders hebben gezien dan tralies beton en uitwerpselen. En dan hebben zij het nog goed vergeleken met de dodingsstations in Spanje waar ik nooit nooit zou kunnen werken.
vandaag dus een ticket geboekt en het hotel waar ook sylvia en brigitte zitten gereserveerd.
Ik probeer nog op het laatste moment met hen te regelen dat we iets kunnen doen aan die rotslangen daar waar ze de boel meet schoon moeten spuiten; die hebben geen spuit mond en zijn dus altijd in de muur dichtgedraaid waar de kraan zit. Ik denk dat ik het probleem al uitgebreid heb beschreven dus jullie weten dat er hondenlevens op het spel staan telkens als ze vechten in de hokken en er niet snel genoeg met water gespoten kan worden om de honden van elkaar te kunnen scheiden.
Ik probeer nog via de slogan "een duit voor een spuit" wat donaties te krijgen. We willen daar in Cuenca kijken of we een loodgieter of klusser kunnen vinden die op zijn minst spuitmonden kan monteren of heel nieuwe slangen kan leveren waar de spuitmonden dan ook al aanzitten natuurlijk. Maar alles hangt van het budget af.
Mochten jullie een kleine bijdrage kunnen missen dan zou dat natuurlijk fantastische zijn.
Er is bovendien altijd van alles nodig als je daar eenmaal bent. Er was niet eens handzeep vorige keer en voor de poesjes was er geen grit dus die moesten in bermrommel hun behoefte doen. Dat werd dan uit de berm geschept maar daar heb ik snel een eind aangemaakt door 3 zakken grit te kopen. Dus alle donaties zijn welkom je ziet continu zaken die je moet kopen voor de dieren.
Voor alle zekerheid dus hier maar even mijn gegevens;

a.k. willemse
abn 405055250

zet er wel bij "een duit voor een spuit"
alvast dank dank dank!!

  • 30 September 2012 - 10:49

    Mary-Ann:

    Wat fijn dat je weer wilt gaan, de vorige keer heb ik je blog ook elke keer gelezen, ga ik nu zeker ook doen.
    Wanneer ga je?
    Ik ga mijn best voor je doen!

  • 30 September 2012 - 11:30

    Anita:

    Heel snel al maar kijk bij sylvia ik laat het voor de safety thuis altijd even in het midden tot ik er ben.
    Lees ook via facebook wat we allemaal schrijven en nodig hebben en welke honden echte hulp nodig hebben! Fijn dat je , nu is het ons, gaat volgen.
    Lieve groet

    Anita

  • 30 September 2012 - 11:59

    ELSKE:

    sterkte meid kan financieel niet helpen maar denk aan u

  • 12 Oktober 2012 - 14:34

    Ik Wil Ook U Volgen Op De Site :

    succes op de reis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

anita

Actief sinds 25 Mei 2012
Verslag gelezen: 719
Totaal aantal bezoekers 42439

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 14 Juli 2012

volunteering bij" los perros" in cuenca

Landen bezocht: