bijwerken lijst - Reisverslag uit Arcas, Spanje van anita willemse - WaarBenJij.nu bijwerken lijst - Reisverslag uit Arcas, Spanje van anita willemse - WaarBenJij.nu

bijwerken lijst

Door: anita

Blijf op de hoogte en volg anita

10 Juli 2012 | Spanje, Arcas

ik wil jullie erop wijzen dat ik regelmatig de inzamellijst aanpas als er mij weer iets in de gedachte schiet.
Kort berichtje maar misschien belangrijk.ook een idee is maar dat moet sonja in reactie laten weten dat jullie een voorwerp sponseren dus mailen aan sonja wat je wilt sponseren, kijk wat het kost bij action lidl of aldi en dan het geld overmaken aan sonja dan zou zij het kunnen kopen in belgie en hoeven we geen moeilijke inzameling te houden en is alles nieuw en goed bruikbaar. het transport vertrek tenslotte vanuit belgie. hopelijk is het niet te veel gevraagd voor sonja en wil zij dan de fotoos ervan op facebook zetten. moet natuurlijk niet iedereen een pleeboy sponseren. via internet mischien via deze site moet dat bij te houden zijn zodat iedereen kan zien wat al gesponsord is maar hierbij draait het erom of sonja in belgie de spullen wil kopen. sonja vind je dit geen ideale manier om alles mee te krijgen tegen de laagste kosten ( geen eindeloos rijden met benzinekosten om alles naar belgie te brengen?)
geven jullie even reactie en als sonja het goed vindt alvast aan wat je wilt sponseren dan kunnen we snel spijkers met koppen slaan. sonja als jij het een goed idee vindt meld dan gelijk je banknummer etc
ik ben benieuwd

  • 10 Juli 2012 - 07:16

    Marian De Waard:

    kijk dit is nog eens een goed idee.
    Dat werkt sneller en beter en voorkomt dat je straks 1000 vuilniszakken hebt ofzo. Zo gauw het rekeningnummer bekend is maak ik geld over en kan Sonja zelf daarvoor wat afstrepen.
    ben wel benieuwd wat je vandaag weer mee gaat maken, dus tot later.
    gr. marian

  • 10 Juli 2012 - 08:33

    Mary-Ann:

    Een héél goed idee, ik woon ook in België en was al aan het bedenken hoe ik de spullen op het verzamelpunt kon krijgen. Sonja, het brengt wel wat extra werk voor jou mee, maar zo is het allemaal wel overzichtelijker zodat er gekocht kan worden wat noodzakelijk is en er geen dubbele voorraden komen van spullen die niet meteen nodig zijn.

    Je kunt op mijn bijdrage rekenen Anita.

  • 10 Juli 2012 - 09:40

    Ariadne:

    Op zich goed idee. Maar vemoed als mensen zelf wat inslaan er uiteindelijk meer uit zal komen. Is makkelijk om elke keer als je gaat wat mee te nemen namelijk. Misschien sponsering voor specifieke dingen die men niet zo snel zelf koopt? Begrijp alleen wel de problemen met inzamelen. Kunnen daar leuk dagje van maken?

  • 10 Juli 2012 - 12:50

    Christine Pieters:

    ik denk dat ik hondenbrokken ga aankopen bij zooplus en rechtstreeks laat leveren in zuienkerke,spaart een hoop gedoe,ze zijn heel correct en GLS levert af,misschien een ideetje??wie volgt

  • 10 Juli 2012 - 15:10

    Charlotte:

    Ja dat klopt, zooplus is een geweldige organisatie, zeer correct en snel!
    Als ik een adres weet kan ik het ook via hun doen, XX succes

  • 11 Juli 2012 - 18:53

    Christine Pieters:

    kan jij mij de breedte en de lengte van het vliegengaas in totaal bezorgen?dank je wel en veel succes verder

  • 12 Juli 2012 - 04:47

    Anita:

    het vliegengaas hoeft max 2 keer 1 vierkante meter dat is aan de zeer ruime kant

  • 12 Juli 2012 - 09:47

    Sonja Van Rescani:

    Anita ik heb het Sandra nog even besproken en praktisch is het moeilijk om het via mij te doen en via de rekening van Rescani. Wij zijn een erkende VZW en werken met een boekhouder die iedere euro die binnenkomt of buitengaat ingeeft en voor die is dat dus 1 heel veel werk en 2 hoe moet ik schoonmaakmiddelen gaan verantwoorden? Tweede probleem is dat ik zelf meer als 2 uren rijden van Zuienkerke af woon. Is het geen beter idee om het geld te storten aan iemand die vlak bij SOS hondenneuzen woont en alles dan direct kan gaan brengen zodat er al een gedeelte met volgend transport mee kan. Ik denk dan bv aan Christine Pieters??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

anita

Actief sinds 25 Mei 2012
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 42449

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 14 Juli 2012

volunteering bij" los perros" in cuenca

Landen bezocht: