blij blij blij - Reisverslag uit Madrid, Spanje van anita willemse - WaarBenJij.nu blij blij blij - Reisverslag uit Madrid, Spanje van anita willemse - WaarBenJij.nu

blij blij blij

Door: anita

Blijf op de hoogte en volg anita

13 Juli 2012 | Spanje, Madrid

zojuist enige seconden na het afsluiten van mijn verslag kwam de heugelijke mededeling via whats upp dat kiara het heeft overleefd en goed is . mensen ben ik blij eindelijk eens een goed bericht. pffff pak van mijn corazon

• 13 Juli 2012 - 13:51

Elske Van Loock :

nou toch eens goe nieuws anita ,,,,doeiiiiiiiii

• 13 Juli 2012 - 14:04

Christine Pieters:

k ben blij voor jou<3

• 13 Juli 2012 - 14:50

Mary-Ann:

muy bien!

• 13 Juli 2012 - 16:28

Daphne Van Gent:

Een asiel hoort voor een hond een veilige plek te zijn. Het kan en mag dus niet dat er honden worden gebeten tot aan bloedens toe óf totdat de dood erop volgt.

Hiervoor zal echt een structurele oplossing moeten komen. Bijvoorbeeld het anders indelen van de honden / kleinere groepen/ nog een afscheiding extra etc. etc.

Een oplossing is niet als een hond heeft gebeten hem te houden in 2 benches tegen elkaar aan. Want het lijkt mij niet dat de hond zo jaren opgesloten moet leven (een dag op deze manier doorbrengen is te lang bij wijze van spreken).

Ik denk dat dit een heel groot punt van aandacht is en hier echt een oplossing op korte termijn voor moet komen. Ik begrijp dat Pilar dit niet alleen kan, hier zal zij dus hulp bij nodig hebben; het bedenken hóe dit structureel op te lossen met zo goedkoop mogelijke middelen......

• 13 Juli 2012 - 16:30

Petra B.:

Helaas sinds maandag geen internet meer gehad, dus de verslagen niet kunnen lezen. Inmiddels wel weer een beetje op de hoogte, wat een verhalen! Gelukkig maar dat het goed gaat met Kiara.

• 14 Juli 2012 - 15:40

Hanno Berger:

Ben superblij voor je, Anita, met het goede bericht over Kiara!
    Hoop dat je mijn andere berichten op Facebook hebt kunnen lezen.
    Goede reis terug en nogmaals Chapeau voor jullie beiden!
    Hanno