email notificaties komen niet aan,nieuwe verslagen - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van anita willemse - WaarBenJij.nu email notificaties komen niet aan,nieuwe verslagen - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van anita willemse - WaarBenJij.nu

email notificaties komen niet aan,nieuwe verslagen

Blijf op de hoogte en volg anita

31 Oktober 2012 | Ecuador, Cuenca

inmiddels staan er alweer 2 nieuwe reisverslagen op, maar de emailnotificaties komen hier niet van aan.
Dus blijf ook af en toe zelf kijken :)

  • 01 November 2012 - 18:37

    Marian De Waard:

    ik heb je op de hoofdpagina gelinkt staan en kijk dus gewoon elke dag even of je weer iets geschjreven hebt. Het zou niets voor mij zijn om daar te helpen, ik ben te fanatiek en houdt mijn mond zelden dicht. Zoveel dierenleed...ik zou flippen en de hele dag lopen te schelden. Maar ondertussen wel honden helpen of meenemen, dat is dan ook weer waar.
    Dus petje af en ik lees trouw elke ag verder.
    gr. marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

anita

Actief sinds 25 Mei 2012
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 42376

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 14 Juli 2012

volunteering bij" los perros" in cuenca

Landen bezocht: